Subject: Eskiislahendus Kooskõlastamiseks: 24-37 Viinaköögi tee 1 peakaitsme suurendamine, Ääsmäe küla Saue vald Harju maakond LC1018
From: Andreas Kärp <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Feb 2024 14:00:56 +0200

Tere.

Olen Andreas Kärp, elektrivõrkude projekteerija ettevõttest Stromtec OÜ.
Koostame Elektrilevi OÜ tellimusel elektri jaotusvõrgu ümberehituse
projekti Ääsmäe mõisa läheduses Ääsmäe külas Saue vallas Harju maakonnas.

Soovin kooskõlastada elektriprojekti trassi eskiislahenduse Stromtec OÜ
töö nr 24-37 "Viinaköögi tee 1 peakaitsme suurendamine, Ääsmäe küla Saue
vald Harju maakond LC1018"
Projekti asendiplaani eskiis on lisatud pöördumise manusesse.

Transpordiameti haldusalas olev koormatav riigitee on 11402 Ääsmäe mõisa
tee.
Riigitee ning teemaa vältimine ei ole teostatav(Ääsmäe mõis ning mõisapark
on müüriga eraldatud ning muinsuskaitse all). Lahendusega on ette nähtud
olemasoleva riigiteega ristuva madalpinge õhuliini demontaaž. Trassi
riigiteega ristumise koht on valitud seoses Ääsmäe mõisa juurde viiva
puualleega. Lahendus on koostatud nii, et miljööväärtuslikke puid ei
kahjustaks.

Nõuetekohase kooskõlastustaotluse saame koostada peale geoaluse valmimist
avaldatud arvamustele tuginedes.

Parimat

Andreas Kärp

Projekteerija

[email-masked]

53007562

Stromtec OÜ